Gimnazijos pradinukai dalyvavo tradiciniame konkurse „Švarių rankų šokis 19“. Konkursą organizavo Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras kartu su Sveikatos apsaugos ministerija, Švietimo ir mokslo ministerija, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centru bei Savivaldybių visuomenės sveikatos biurų asociacija. Iniciatyvos esmė, idėja yra, kad per žaidimus, per šokį vaikai būtų mokomi švarių rankų, kosėjimo, čiaudėjimo higienos. Reikėjo sukurti iki 1 min. trukmės originalų šokį, jį nufilmuoti ir įkelti į interneto svetainę.
Ant rankų gyvena milijonai bakterijų ir virusų, kurie gali sukelti ligas. Nuo daugumos žarnyno infekcinių ligų skiepų nėra, todėl pagrindinė profilaktikos priemonė – rankų higiena, kurios reikia mokytis nuo pat mažens. Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Dangutė Mockūnienė supažindino, kaip reikia taisyklingai plauti rankas. Naudodami šiuos judesius sukūrėme šokį.
Mokinukai įsitikino, kad rankų plovimas gali tapti smagiu žaidimu https://youtu.be/tzguqNhiOIw
Šokio mokytoja Nijolė Mikalajūnienė
Edukacinės pamokos Linkuvos gimnazijoje ,,Knygos anatomija“ ir
„Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės pilys“.
Keturios klasės mokinių su mokytojais pasinaudojo Kultūros paso paslaugomis. Edukacijų organizatoriai - leidykla „Debesų ganyklos“. Edukatorė apsilankė Linkuvos gimnazijoje.
Atsiliepimai apie pamokas.
Lapkričio 4 d. antrokams vyko netradicinė, edukacinė pamoka ,,Knygos anatomija“. Pamoką vedė edukatorė, ,,knygų gydytoja“ Viktorija.
Spalio 25 d. mokykloje visi šventė Heloviną. Ta proga, 5 klasės mokiniai per technologijų pamoką kalbėjo apie Helovino atsiradimo kilmę, jo reikšmę, aptarė simbolius ir išmoko pasigaminti užkandį, kurį pavadino „Mumija“. „Mumijų“ užteko ne tik 5 klasės mokiniams, bet šiuo užkandžiu pavaišino ir 6-tokus. Socialinės partnerystės projekto „Valgyk protingai“ dėka tą dieną buvo pamaitinta apie 60 mokinių.
Technologijų mokytoja Roma
Olimpinė karta – tai 17 metų vykstanti ilgalaikė programa (iki 2015 m. „Vaikų ir jaunimo olimpinis ugdymas“), skirta vaikų ir jaunimo olimpiniam ugdymui, olimpinių idėjų ir sporto kaip ugdymo priemonės sklaidai Lietuvoje. Projekte dalyvauja 120 ikimokyklinių įstaigų ir bendrojo ugdymo mokyklų iš visos šalies. Viena iš jų – Pakruojo rajono Linkuvos gimnazija. Pasinaudojus suteikta galimybe dalyvauti tarptautiniuose ir Lietuvos konkursuose, jau ketvirtą kartą gimnazijos teikta paraiška olimpinio projekto konkursui gavo finansavimą ir įgalino projektą tradiciškai tapti jungtiniu. Dabartinio projekto siekiamybė - populiarinti „Olimpinės kartos“ projektą, sustiprinant rajono gimnazijų fizinio ugdymo bendradarbiavimą.
Tuo tikslu, spalio 18 dieną suorganizuotas ir įvykdytas gražus pagrindines olimpines vertybes: pagarbą, kilnų elgesį, tikslo siekimą, džiaugsmą dėl įdėtų pastangų; kūno, valios ir minčių darną puoselėjantis renginys – „Rajono gimnazijų sportinės žaidynės“.
Integruotas mokymas užima svarbią vietą ugdant visapusišką asmenybę, nes jis suteikia neprilygstamas galimybes individualizuoti mokymo procesą, prisitaikant prie individualių vaiko savybių. Integruoto mokymo procesą galima palyginti su augančiu medžiu: viskas prasideda nuo sėklos – ugdytinio minties, smalsumo, įgimtų polinkių: šią sėklą auginame suteikdami bazines žinias ir gebėjimus, taip suformuodami kamieną o tada jau pats ugdytinis gali dalyvauti nusprendžiant, kokios bus medžio šakos – su kokiomis disciplinomis galima bus sieti jo patyrimą ir brandinti mintį, kurios šakos bus svarbiausios pažinimo kelyje, kiek ant jų bus papildomų, toliau besišakojančių šakelių, ant kurių galiausiai turės derėti vaisiai – subrendusios asmenybės veiklos rezultatai. Šio medžio auginimo esmė yra tarpusavio bendradarbiavimas tarp mokytojų ir mokinių. Labai džiaugiamės galimybe dalyvauti mokykloje rengiamame projekte „Valgyk protingai“, pasinėrėme į jį „visa galva“.
Spalio 14 d. 2air 2b klasėse vyko integruotos pamokos. Pamokų tema „Pica“. Visą dieną, per visas pamokas buvo kalbama apie picą: istorija, kilmė. Dalinome picą per matematiką, per dailę piešėme, per anglų mokėmės žodžius, susijusius su pica, per lietuvių k. rašėme receptą, o štai per pasaulio pažinimą kalbėjome apie sveiką mitybą, rūšiavome maisto produktus į maisto grupes, mokėmės kaip gaminti sveiką picą. O trečiadienį abi klasės kepė picą. Buvo nuostabu ir labai skanu, o svarbiausia buvom kaip viena šeima.
Antrokų mokytojos Lora Kriščiūnienė ir Ligita Masilionienė