Pakruojo r. Linkuvos gimnazija
Rugsėjo 1-oji - Mokslo ir žinių diena
Paskutinio skambučio šventė
Skirtingos veiklos

Projektas Nr.09.2.1.-ESFA-K-728-01-0084 „Mokinių bendrojo ugdymo gerinimas Pakruojo rajono Linkuvos, Žeimelio gimnazijose bei Lygumų ir Pašvitinio pagrindinėse mokyklose“

logo

Projektas baigėsi?... Projektas tęsiasi!

2020-ųjų pavasaris Linkuvos gimnazijai atnešė projekto Nr.09.2.1.-ESFA-K-728-01-0084 „Mokinių bendrojo ugdymo gerinimas Pakruojo rajono Linkuvos, Žeimelio gimnazijose bei Lygumų ir Pašvitinio pagrindinėse mokyklose“ pabaigą.

Per dvejų metų laikotarpį matematikos mokytojų vadovaujami projekte dalyvavo šimtas septyniasdešimt 6–8 klasių mokinių. Projekto dėka gimnazija įsigijo interaktyvią lentą, 30 planšečių, įkrovimo dėžę, vaizdo ir garso aparatūrą. Naudojant šias priemones pamokos tapo patrauklesnės, keliančios mokinių susidomėjimą bei motyvaciją.

„Darbas su planšetėmis įtraukia į veiklą ir verčia tobulėti. Jų dėka galime greičiau atlikti užduotis, pamatyti rezultatą ir padarytas klaidas pamokoje, lengviau įsisavinti informaciją. Keistas pats jausmas, kai gali moderniai mokytis“, – mintimis dalinasi 8b klasės mokinys Artas. Klasės draugas Mantas B. taip pat neslepia susižavėjimo galimybe mokytis įdomiai, nors tai neretai reikalauja ir susikaupimo, ir atsakomybės.

Vertinimas ir grįžtamasis ryšys

Projekto logo       Vasario 1 d. Linkuvos gimnazijoje vyko ES finansuojamo projekto „Mokinių bendrojo ugdymo gerinimas Pakruojo rajono Linkuvos, Žeimelio gimnazijose bei Lygumų ir Pašvitinio pagrindinėse mokyklose“ seminaras „Vertinimas ir grįžtamasis ryšys“. Seminare dalyvavo 31 pedagogas iš keturių rajono mokyklų: Linkuvos ir Žeimelio gimnazijų bei Lygumų ir Pašvitinio pagrindinių mokyklų. Seminarą vedė lektorė Jurgita Račkauskienė – Klaipėdos Baltijos gimnazijos direktorės pavaduotoja ugdymui, matematikos mokytoja. Užsiėmimų metu buvo diskutuojama apie veiklos kokybės įsivertinimą (proceso organizavimą, duomenų rinkimą, rezultatų panaudojimą, pažangos pamatavimą), gilinamasi į sėkmingos pamokos organizavimą bei grįžtamąjį ryšį ir jo naudojimą pamokos tobulinimui.

projektas