Gegužės 30 dieną pradinukai baigė mokslo metus, tačiau gegužės 31 d. susirinko 1a ir 2a klasių mokiniai į vasaros stovyklą. Buvo labai smagu kurti stovyklai pavadinimą, sugalvoti, ką norėtų veikti. Draugiškai padiskutavę, sudarėme veiklos planą.
       Mokėmės bendrauti, žaisti drauge. Mokėmės su mokytoja Alma tapyti marmurinius piešinius. Buvo ir įdomu, ir naudinga. Prieš tai leidomės į kelionę pas verslininkus Jaškulius. Iš ten labai nesinorėjo vaikams išeiti. Juos užbūrė alpakos ir povai. Alpakos leidosi glostomos, maitinamos, net galėjome apkabinti. Džiaugsmas begalinis. Kitą dieną ėjome į Linkuvos kultūros centrą mokytis gaminti lėktuvėlių. Dailininkė Rūta Valionienė iš rūbų segtukų ir ledams skirtų pagaliukų pamokė pasidaryti lėktuvėlius. Vaikai buvo laimingi. Skyrėme laiko ir žvejybai, kur kiekvienas pamėgino sugauti žuvį. Tačiau... Pajutome, kad trūksta kantrybės. O kur dar pažintis su miestelio gatvėmis ir gatvelėmis... Sportavome, daug piešėme, dainavome. Aplankėme nuotraukų parodas. Miesto bibliotekoje ir knygelėmis pasidomėjome, ir su žaislais pažaidėme. Nepamiršome ir burbulų pūsti. Stovyklai skirtos dienos prabėgo labai greitai. Valgykloje valgėme pusryčius ir pietus. Virėjos labai gražiai padengdavo stalą, netrūko nei vaisių, nei ledų. Ačiū joms. Stovyklauti mokiniams labai patiko.

Pradinių klasių mokytojos Daiva Kuginienė ir Marytė Pališkienė.

st 1a 2a 1 st 1a 2a 2 st 1a 2a 3 st 1a 2a 4 st 1a 2a 5 st 1a 2a 6 st 1a 2a 7 st 1a 2a 8